Tuesday, April 19

MASALAH MASALAH :(

Hyeee,





memang banyak competion masa ni, bila time nak final lah datang mcm mcm competion, ada yang hadiah sampai RM5000 nokkkk,BUKAN NAK KEJAR DUIT APA, SEKURANG-KURANGNYA KITA TERLIBAT PUN DAH OKAY KAN, DI SAMPING ITU DAPAT MENGEMBANGKAN BAKAT YANG SEDIA ADA :) ITU NATASHA AQIRA AZLAH :) itu pun kalau dapat tempat pertama dalam Pertandingan Busana Muslim anjuran Belia Negara,tapi saya tak dapat nak join , bukan apa lagi pun final nak dekat, i nak baca buku lagi , siapkan projek yang tak siap-siap lagi, maybe sekarang ini bukan masanya .



Ni pun ada lagi satu competion buat 2 pasang baju satu baju kahwin, satu baju inspirasi dari cheongsam dari Asian , ikut laaah kita nak gabung dengan inspirasi apa yang bersesuaian,kalau design kita menang dapat laa pergi ke Hong Kong but in case i tak boleh join juga,sebab yang sama dengan perkara di atas , cehhhhh!




tapi Insyaallah i join competion yang guna bahan recycle sem depan, haaa you all nak tahu date submit baju jagung yang i buat tuh ditunda pada 05 MAY 2011, haiyyyy menyusahkan aku!! 27 APRIL 2011 i nak balik JB , terpaksa laaa,berulang alik balik semula ke Perak , hmmm maybe mama akan temankan i :"( insyallah kalau mama tak ada hal~

No comments:

Post a Comment