Thursday, February 3

ALAAA SORRY LAAA SORRY LAAA *HAHA



saya ego??
saya degil??
saya jahat??
go fuck yourself!!
ini blog aku, aku punya pasal
and this luahan hati aku
tak ada hak kau nak bebel/marah kat aku pasal post aku
pernah ke orang marah sebab blog orang tuh post macam tuh??
pernah kee?
rasa.. kes macam ni
macam first time laa
aku mention nama hangg semua kahh?
rasa macam takkk
so,diam jee and jangan perasan -_____-



**terbukti,ternyata!
page ini di bukaaaa hehe
aku tak nak masuk campur
siapa itu gerangannya??
ini blog aku,hak aku!!
nak ulang ke?
INI BLOG AKU, HAK AKU :)




gambar ni menunjukkan aku tengah menangis airmata berdarah cuma tak nampak darah je,HAHA tanda meminta maaf sambil melutut ,hmm sorry laa k walaupun aku rasa benda tu tak ada kaitan dengan kau??So aku mengalah jela,kau menang,ambillaa kemenangan ni.HAHA



AYAT PERANGSANG:-

( Tasha lepas ni kau diam je and jangan cari pasal lagi,
tulis lah benda yang baik-baik,bagi tips ke,puji-puji orang ke,tambah pahala kau!!
nanti makin ramai yang terasa dan nanti kau yang susah kene balik,
takutkan kan kan???? haa tahu takut kau~~ takutnyaaaa
berubahlah k hehe :)
tapi nasib baik bf kau baik,
dia kata sebelum kau buat dia,
biar dia buat kau dulu haha
dia nak marah kau tuhhh , baik baik
*like seribu kali ayat bf kau
♥♥)

sebab mulut badan binasa eh?
ada aku heran? tak ada kene mene gan kau, kau diam jelaa!


No comments:

Post a Comment