Thursday, January 6

TASHA MENGAMUK PULAKK

aku tak sangka mulut dia boleh cakap aku sampai teruk macam tuh sekali :) memang dia buat aku makin benci kat dia! esh memang tak sangkalah kan, tapi aku pun fikir positive jee, maybe dia jeles dengan kehidupan aku sekarang kot :) nasib lah kan , kalau kau baik, aku pun baik tapiiiiiiiiiiiii kalau kau buat taik,memang aku tonyoi tonyoi taik kat muka kau then bila dah kene tonyoi kenapa marah pulakkan? rasalahh apa kau pernah buat pada aku dulu , jahat ke? jahat tak lah jahat sangatkan? hehe tapi aku nak kau sedar je apa kesalahan kau dulu, and please jangan nak ungkit benda lama, rasa mcm point kau tuh tak ada kene mengena langsung kot. omeygodddddd malu siaaa aku! then nak putar belit plakkkk *****, tlg ah !! kalau family kau salah seorang jadi mcm tuh apa kau rasa, msti kau malukan? so,keep your tounge in your mouth baik baik,tak ada bukti jgn suka suka kau je ckp aku mcm tuh , aku heret kau masuk mahkamah nak ark? fakai cakap jee,, kau tuhhh jelessssssssss tau tak gan aku! aku tahuuuu *sing lalalala hehhee

-..-
mangkuk haiyun betul

No comments:

Post a Comment