Monday, December 13

RA-PUN-ZEL

Today, i online pun online yang sangat membosankan , pessbuk makin boringg -,- sorry

Sejak sejak ni, i asyik tengok cermin jee, bukan sebab perasan cantik ke apa, tapi tak sabar nak tunggu rambut panjang balik,bila tengok cermin dalam hati i mesti cakap "Rambut cepatlah panjang,tak sabarrrrr " actually , dah bosan dengan rambut pendek ni , haiyyy tula masa nak potong tak ley fikir agaknyaaa, tengokkk, kan sekarang dah menyesal , fadan dengan muka aku sendiri hehe,,,,,

Megan Fox ,you are perfect ! MMuahhhhhh sikit :)


Tyra Bank pun cantikkk fuh rambut macam ni laa aku nakkkk (!) bagi sekaranggg :)



ni pun nak juga, cantik jugaa (!!!) mcm rambut lama sayaaa :'(


C A N T I K K K K K B O L E H T A K K K ??? nak pinjam mata??


Beyonce , adoree nyaaaa, sexayyyyy ma ! even ikat rambut mcm ni and pakai earing besar mcm tuh like 10000000x



Nia Ramadhani ,Bila aku tengok Cinta Kirana and Alisa aku mesti tak bergerak gerak,sebab dia berlakon , semata mata nak tengok rambut dia jee, bukan ikut perkembangan cerita tuh hhehe



Lindsay Lohan ,Rambut cantik, bibir pun cantik tapi sayangggggg R***K hehe *jahatkan


Si beauty ni, even mulut dia besar , aku suka jugaa


tak suka sangatlah, api suka jugalaaa "HYE MAK CIK HANNAH MONTANA !" hehe


Hilarry Duff, i likeeeeeee your hair hehe



rasanyaaa macam sampai sini jee , hehe, sorry lah kalau gambar semua menjolokkan mata anda HEHE *tak sengaja


XOXOXOXO,Natasha Aqira Azlah

No comments:

Post a Comment