Thursday, December 23

INTAN SHARINA ADNAN (LEMAK)

hyee shear lemak!

hopefully kau baca entry aku ni, khas aku buatkan untuk kau sempena HARI BERANAK KAU NI an an an? hehehe orang lain tk dapat aww mcm ni, kau jee satu satunya, so nilah hadiah aku buat untuk kau, *alasan je nih padahal tak nak keluarkan duit ni untuk beli hadiah kau hehehe, and kalau orang lain dapat pun sebab aku wish birhtday dia kat sini, tapi kau orang pertama laa aku wish birthday dibuat kat 1 post di blog ini hehe

  • jaga diri
  • jaga makan minum
  • kurangkan lemak
  • jaga ikatan pertunangan hehe
  • jadi seorang yang solehah/lemah lembut/sopan santun HAHAHA
  • jadi diri kau sendiri
  • jangan lupakan aku :')
  • kalau aku tak dropped.kita jumpa lagi hehe
ni ada slide show untuk kau hehe --->

masa ni kita kat Teluk Batik hehehe,ingat tak selipar nisa kau pinjam tertinggal kat hujun teluk tuh? hehehhe and kita naik van yg vogue tu :) *rindu


ini la perangai Intan Sharina yang sebenarnya, yang suka datang studio dengan memakai baju tidur pada waktu malam , nasib baik tak bawa bantal busuk sekali hehe


masa ni lepak-kinggg jap kat pondok pak guard sebelum sambung perjalanan masuk ke kampus hehe.fariq kot yang snapkan, hp dia memang akan menjadi camera aku disana hehe


muka yang tonon tonon nyaa sexayyyyyy,


aku sayang kau!


trendmark shear "peace", but skank dah okay sikit, dah jarang buat peace, dah kene tegur dengan fariq gemuk je setiap kali nak ambil gambar :) hee *masa kelas baim errrr!

2 comments: