Monday, December 27

FATIN NUR FADZILAH AHMAD FADZIL

HAPPY BIRHTDAY TO FATIN NUR FADZILAH
hari ini birhtday kau, lambatnyaa kau lahirkan? tapi badan tak kecik plak, tapi tembam comel alololo hehehe i love you so much, dah nak 3 tahun kita berkawan harap hubungan kita sebagai kawan berkekalan sampai kita dah kahwin,dah ada anak.. yang penting sampai kita berjaya dalam hidup kita. aku sayang kau sangat sangat sangat.apa apa pun jangan lupa aku yg tinggal kat sawit sanaaa (Sri Iskandar,Perak) :)

  • jaga diri
  • dah besar kene matured sikit jgn harapkan mak je apa apa hehe (berdikari)
  • cari bf yg berpatutan
  • jgn lupa aku
  • kurangkan makan, minum jm5 :) kata nak modelkan? hehe
  • study leklok
  • mmmmuah!!!!! hehe *terkeluar topic

Ni aku ada buat slide show yang automatic slide dia hehe ---->




bahu kau sangat empuk , aku suka picit picit hehhe :) lokasi di cs yg membosankan tuh hehe tapi pergi juga kalau dah tak tahu nak kemana :)



muncung ni memang nak kene potong ni hehehe



masa ni kat rumah angah aka nabilah, angah tengah mandi kita ber-photoshoot kan kan kan? hehehe tingginya kau lipat seluar kau eh dik? hehe ily


whoaaaa masa sekolah , BAFAKKKKKK rindu kat sekolah!!

masa ambil result SPM hehehe lokasi,Bus station larkin yang ramai pak cik mak cik endhon hehehe


No comments:

Post a Comment