Tuesday, November 2

BERUNDING

i memang malas nak marah marah kat blog i ni tapi i memang nak tunjuk perasaan marah i ni kat y'all

ada seorang lelaki ni.....
memang nak bagi i tak mood, i memang geram dgn orang yang jaga pintu pagar tempat i belajar ni,langsung tak berperikemanusiaan , err geram,


NAK TAHU TAK?

today i pergi ke Batu Gajah,Perak rumah Opah I untuk hantar barang, ada ke patut i nak hantar barang masuk ke kolej i dia tak bagi , dala berat tapi tak la berat mana pun hehe ada ke dia kata sebab kereta yang i naik tu tak ada sticker waaaa so HOT laa saya kan? before before ni bleh je masuk hanya sekadar letak matric card pada pak guard then go, dia memang langsung tak bley nak berunding nak dgr cakap dia jee,I pun bagi la jelingannnnnnnnnnnnn pandang peratama yang tajam kat dia,weeekkkkkk pak guard! dala before dia mara I gan kawan I tuh dia ada mara abang yang juga siswa kat tempat belajar i ni,orang tu cakap ber-LOGHAT sikit ada ke patut dia mara and membebel kat abang tu ,dia suruh cakap Bahasa Malaysia, habis dia tu tak 1 Malaysia ke? macam 1 Malaysia je orang mcm tu!

(AKU NI ORANG JB PUN LANGSUNG TAK ADA LOGHAT TAPI FAHAM JE BILA ORANG KELANTAN KE PERAK KE GANU KE INDON KE INDIA KE SPEAKING DENGAN AKU!! APATAH LAGI KAU UH ORANG PERAK FUHHH MEMANG AKU GERAM GAN KAU)

dala Jongoshhhhhhh Buncitttttttttttttttt er aku tak nak tengok muka kau laaa
esk aku nak suruh pengetua kat sini pecat kau dari bekerja or aku doakan biar gigi kau makin kedepan and panjangggggggggg HAHAHAAHAHAHAHAHAHA *KETAWA JAHAT



okayy ni antara salah satu artworks I masa subject Fashion HEHE :)

No comments:

Post a Comment